//Beast.
Header Lama

Jumaat, Jun 08, 2012 @ 1:10 PG | 2 Beautiful [s]

Greeting Text
Hai ! tak mau tulis panjang-panjang lagi . Nie aku nak tunjuk kat korang . Header nie memang dah lame sangat . Aku buat hari tu . Aku pakai selama 6 minggu sahaja . Pastu , Tak pakai dah . Aku tak tau lawa ke buruk ke . Aku pakai buat je . Aku transparent kan sekali lah . Nak tengok ? malu lah . Ermm . Okay lah . Nah . Tengok ok . Comment pon same tau .


Haha . Yang aku suka header yang aku buat ialah no.3 .Tu pon aku buat dengan ikhlas tau tak . Kalau tak jangan harap aku nak buat macam tu , siap tranparent kan lagi tau . Okay lah . Bye . Wassalam





Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words
Cbox code here!! width="220"


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome