//Beast.
Nak Kumpul Spek Comel Lah !

Selasa, Mei 29, 2012 @ 11:34 PTG | 0 Beautiful [s]

Greeting Text
Hai , Comel kan spek tu . Aku nak cuba kumpul spek macam tu lah . Geram aku tengok . Spek tu macam spek budak budak kan? tapi , tak semestinya untuk budak budak je . Ye dak ?  Nanti aku cuba cari dekat bandar lah . Korang ade spek cenggitu ye ? Cakap je lah , tak payah nak malu sangat . Korang ade warna ape ? Aku satu pun tak ade . Nanti aku nak beli lah . Selalunya spek cenggini ade dekat "JUST ONE SHOP" kan ? haha , memang ade pon . Hari tu aku ade nampak k0t , tapi , Aku tak beli pun sebab tak ade duit . HAHA ! Aku keluar dengan kakak aku hari tu , tetiba nampak spek tu . Kalau aku cakap dekat kakak aku , yang aku nak spek tu , tak kan dia nak belikan . Dia tu kedekut sikit . Tapi , comel + cantik + sempurna ! haha , oklah. Assalamualaikum :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words
Cbox code here!! width="220"


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome