//Beast.
Holiday start now...Yeay!

Isnin, Mei 28, 2012 @ 4:07 PG | 0 Beautiful [s]

Assalamualaikum & Hye :)

Rasa macam dah lame x post something dekat blog nih.1/2 hari cenggitu kan.Korang kalau cuti 2 minggu nih korang pergi mana?.Alia nak tau jugak,mana tau kot2  korang nak pergi ke luar negeri/negara.#cewah,aku mengada.Alia pergi "Sunway Lagoon" Haha,ade sapa2 yang nak ikut Alia pergi?Meh le,xmo segan2 .#banyak cantik bapak kau,kereta aku kecil je.nak tau?kereta aku estima je kot.Kecik tau kereta aku.Tu pun,kalau naik korang duduk atas bumbung kereta aku. Kalau korang ade pergi mana2 share lah sikit dengan Alia.Alia tengah bosan giler kot sekarang nih.k lah tu je kot nak update.Xde menda sangatlah nak tulis kat entry nih.K lah,nak pergi mandi.bai,wassalam. :) =HAPPY HOLIDAYS= =SELAMAT CUTI=


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words
Cbox code here!! width="220"


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome