//Beast.
Kucing Kesayagan aku!

Isnin, Januari 23, 2012 @ 9:27 PTG | 0 Beautiful [s]

P/s jawab tau,tak jawab dosa.tapi,kalau tak nak jawab pown tak pe.tak paksa & tak kesah pown :)
~ Sila beri perhatian kepada saya Okay ~



.Assalamualaikum !
Peacee ^_^v

korung buat apebende yeskang!

aku cume nak update blog jea :-P

bukan ape!lamedaa x update@ nie >.<

bak kate orang "sharing is caring" :-)

ha3!

"title aku hary niep pulak!

"kucing kesayagan aku"

tudiaaa !>.<!

comel x?

mesti korung akan jawab "yaa"

"(cewahh)"

picture atas sana tu haa!

tulah kucing aku :)

name:anakcina panggey(nacina)

umo:20(sebenanye aku pown xtau)hahaha

tempat tinggal:rumah saja(dalam sangkah)

dah beranak pinak! >.<

anak sume cantek :)

kbaii assalamualaikum !>.<!

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry aku ! 



| Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!


URL Blog not email!!
Link correctly
Be nice !
No harsh words
Cbox code here!! width="220"


The Credits!

Re-Edits : Adila.
Base code : Y O U
Help : L O V E
Nice View:Google Chrome